Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skapa två realmer för PVP och PVE.

Postat av kooin den 8 April 2011, 20:29
17 kommentarer · 230 träffar
Jag har precis läst lite trådar om nerfs på klasser hit och det men är det verkligen rättvist? Varför ska PVE spelare ändras då det krävs sjukt mycket damage nu i heroics(raid) för att ens klara dem?

Det är inte direkt PVE't som har utvecklats från PVPandet. Är det möjligt med två olika realmer? Där PVE blir lämnat ifred och PVP kan ha sitt race?

Jag slutade spela spel som counter-strike och quake för att komma ifrån PVP. Finns säkert många som känner samma sak här, skulle vara kul och höra andras åsikter.

Jag är ingen programmerare så skulle gärna vilja veta vad som skulle hända med wow. Skulle det bli mer köer, massa server krasher eller finns det en chans att det skulle kunna fungera?

I den här tråden så tror jag inte man behöver var en expert om sin åsikt om vad dom själva tycker.

* Enraged Regeneration - Enraged, and new Enrage effects may not be gained while active.
* Slam now deals 145% damage plus 624, down from 174% weapon damage plus 748.
* Whirlwind now reduces the cooldown when it hits targets with the main-hand weapon.
* Raging Blow now deals 100% weapon damage, down from 120%.

Detta är min nerf för att jag spelar PVE. Varför? Warriors är knappast OP i PVE jämfört med många av sina medspelare. Fighter har alltid varit olika formade för melee och range spelare.

Diskutera gärna topic och säg nånting om din egna klass och dina kommande nerfs/buffs! Och snälla kommentera inte om du ska klaga på att spelet suger och ingen bryr sig om varför du slutade med wow.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..