Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Infestors, Broodlords & Ultralisks

Postat av Gnawk den 21 Augusti 2010, 16:59
10 kommentarer · 50 träffar
Yoyo Fragbite!

Har spelat SC2 som zerg ett tag nu (gold league fyi) och i alla brackets brukar det alltid sluta med att jag spammar hydras/mutas + ev counter, beroende på vad man möter. Ifall det inte avslutas tidigare förstås. ;)

Tycker infestors verkar ganska spännande, men jag vet inte riktigt hur man ska använda dem. Är de underpowered? Jag testade att rusha med massa infestors på skoj och öste ut infested marines, men fann det inte så effektivt ;)

Ultralisks har jag förstått är bra mot folk som massar melee units(?), vilket iofs inte händer mig så ofta. Känns som de blir dödade nästan innan de kommer fram om man möter t.ex. massa stalkers. Beror troligen på dålig positioning av mig elr ngt.

Broodlords har jag inte heller kört så mkt med, men de är väl bra mot buildings typ?

Jag vet att det finns på F12 vad som countrar vad och så, så be mig inte titta där plz. Skulle uppskatta ifall ni kunde dela med er av era erfarenheter av dessa units och förklara vid vilka tillfällen ni använder dem, samt om ni har några tips/tricks med dem, t.ex. positioning/burrowing eller ngt!

(Jag föll för infestors så fort jag såg dom spruta ut units för första gången, men har aldrig riktigt sett något bra tillfälle att använda dem, så övertyga mig om ett tillfälle att göra dem, samt de andra tidigarenämnda)

Peace!

Skönaste rasen?

35 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..