1
Former Rank 6 master Terran söker hjälp/lag!
Postat av P4storn den 12 September 2013, 23:35
9 kommentarer · 496 träffar
Tjena, spelat Sc2 ett långt tag men det var Season 3 på hots som jag började satsa på riktigt och blev Rank 6 i masters, vet inte varför jag slutade men kan ha varit pga att jag va tvungen att lägga mycket tid på skolan.
Nu har jag iaf börjat lira igen och blev placed i guild x) har lirat lite och är rank 1 platinum , lär bli Diamond imorn iallafall.
Söker nu folk som skulle kunna hjälpa mig lite, går bra i TvT och Tvp men har rätt så svårt i TvZ, tar gärna emot lite tips men vore ännu bättre om det fanns någon klan som var rätt aktiv, Tack på förhand, kommer streama imorn hela dagen - Uppdaterar tråden då :)
Satsar såklart på att bli high masters igen.
Tack på förhand!
Nu har jag iaf börjat lira igen och blev placed i guild x) har lirat lite och är rank 1 platinum , lär bli Diamond imorn iallafall.
Söker nu folk som skulle kunna hjälpa mig lite, går bra i TvT och Tvp men har rätt så svårt i TvZ, tar gärna emot lite tips men vore ännu bättre om det fanns någon klan som var rätt aktiv, Tack på förhand, kommer streama imorn hela dagen - Uppdaterar tråden då :)
Satsar såklart på att bli high masters igen.
Tack på förhand!