Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gårdagen..

Postat av elgrovsvart den 9 Februari 2013, 15:48
4 kommentarer · 132 träffar
Hej, ska sammanfatta mig så kort som möjligt (med tanke på att miljöpartiet har sammanfruktningar angående fruktindustrin).

Efter jobbet igår åkte jag till bolaget där jag inhandlade ett flak stockholm festival och en ringde uppe lokala kranen för att lösa feta ak47 buds, iallfall så kommer jag hem, kastar mig i badkaret och tar ett långt bad i ca 3 timmar
(standard ritual efter jobbet, lider av extrem OCD, så jag måste få känna mig som en nyfödd kalv).
Det hela slutar med att en polare ringer mig och frågar om pengar till falcon och cigg, men för att se det hela i det mindre så kan vi kalla honom kamrat, eftersom han ständigt lyssnar på Stalins tal om det forna sovijet.

Det slutade med att det blev katten kring het gröt och att den finska smådjurskommisionen anmäler mig för yttrandefrihet kring allmäna kulturfrågor.

Som sagt så har jag tränat body pump i ca 4 månader så jag har ju lagt på mig en hel del muskler och konsumerat kopiösa mängder plankstek.

Men eftersom vi 3 är störst just nu så lyssnar vi endast på One Direction i förståelse för dom feministiska berättelserna angående våldtäcks ansikten på aftonbladet.

Diskutera!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..