Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bytt från Z till T

Postat av Hjälmiz den 3 December 2012, 09:48
0 kommentarer · 214 träffar
Nu har jag nyligen gjort ett byte från Z till T for shitz and gigglez och jag letar efter spelstilar och dylikt från kunniga high diamond/low master spelare.

När jag bytte från Z var jag top Platinum (Kom top 8 två säsonger i rad) och nu som T är jag ungefär mid gold.

Vad jag letar efter är: öppningar (t.ex optimala hellion till cloaked banshee builds mot Z) och vilka units man bör luta sig emot mid och lategame mot alla olika matchups. Just nu kör jag mest bara bioball med ground units uppgraderingar med medivacs och vikings om dom har colossi eller air.

Har börjat märka att så fort det blir en TvT så kör min motståndare med en jävla massa tanks och det blir svårt att attackera utan att förlora massa skit :P

Själv är jag väldigt obekväm med tanks för att dom är så olika mot alla zerg units jag har kört med så länge.

Är det värt att träna med tanks för att kunna köra med dom bra?

Om någon kunde rekommendera en bra T stream hade det vart fint också, men helst ingen typ SlayerS dragon eller någon som har 500 apm och kör mot GM spelare för då ser jag typ inte vad som händer :S

Low master stream hade vart fin om ni visste någon :)

Edit: om någon kan tipsa om när man ska smyga in expands hade det vart suveränt, som Zerg har jag vart van vid att expandera hej vilt :)

inb4 kolla TLforumen inb4 l2google inb4 omgusuckgg

Grammar nazis kan ta sin business någon annanstans.

Starkaste rasen just nu?

4 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..