Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Terran Strats(Dela med er!)

Postat av GeT_a_BiKe den 17 Oktober 2012, 22:36
13 kommentarer · 147 träffar
Tjenamors gubbar!

Kan tänka mig att det är många som har svårt att hitta builds(aka openings) som terran så tänkte göra ett försök i att få lite folk att tipsa om lite builds/youtubeklipp/replays etc etc för Terran!(Spelar du inte terran gör en tråd för din ras :D)

Jag kan ju börja då genom att dela med mig med min standard opening TvZ, det är inte alls många som kör såhär så jag överaskar en hel del Zerg på detta! Och även om man inte överraskar och lyckas med att göra så mycket skada så är det en safe och stabil öppning:) Den funkar bäst då Zergen är "greedy" och tar sin 3e bas tidigt, då det är meningen att man ska snipa denna. Spelar i Plat och är inte on top of my game atm men men här kan man iaf se hur det ska se ut ungefär(Glömde siege tech väldigt länge..) http://www.speedyshare.com/62w cN/ZvTalaqxD.SC2Replay

Gogo länka olika builds och skriv vilken League den passar för etc :)!

Vilken League spelar du i Just nu? :)

27 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..