Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett par frågor om Terran

Postat av skepparn den 6 Augusti 2012, 16:28
6 kommentarer · 302 träffar
Tja alla Terraner!

Har just nu lite problem med terran, är för visso bara i bronze league just nu men jag behöver hjälp iaf.

Mitt första problem är när jag möter silver Terrans (TvT) så lyckas dom alltid lägga tidig press på mig genom att rada upp siegetanks nedanför min natural och blåsa bort allt jag har. Hur ska man göra för att försöka förhindra detta och låta min expansion överleva. Känns rätt givet att jag ligger efter om jag måste lyfta upp min expand til min main.. Behöver verkligen tips!

Mitt andra problem är att när jag möter Protos spelare och börjar bygga ghosts till min armé så fuckar ju upp med mina controls. Det som händer är att när jag boxar min armé och ska gå till attack så vill jag: Stimma, börja attackera och sen gå till mina ghosts och EMP'a/Snipe'a hans ht's. Det som händer dock är att ghosts "hamnar först" och jag måste använda tab för att komma till Stimknappen, stimma och sen boxa igen för att använda mina ghosts. Finns det något att sätt att underlätta detta? Jag klarar inte av detta eftersom jag blir så stressad och det blir mest pankaka av det hela. Borde det inte gå att ändra så att ghosts hamnar efter mina marines och marauders? Allt hade varit mycket enklare så.

Hoppas ni förstod mina problem annars får jag försöka förklara dom igen :P

Tack på förhand. Skepparn

Terran skojsigt?

8 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..