Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Värt att börja spela sc2?

Postat av 2LoL2 den 6 Oktober 2011, 17:15
11 kommentarer · 83 träffar
Tjenare. Har varit sugen på att börja lära mig spela sc2, men har aldrig tidigare spelat något strategi spel... Förutom typ cs och Lol (om det räknas?).

Har testat sc2 en gång för några månader sedan en 7 timmars trail som jag fick av brorsan. Och felet jag gjorde då var att gå direkt in och köra 1v1 vilket blev som ni kan tänka er totalt fel så stängde ner spelet och spelade inte mer.

Men måste säga att sc2 är sjukt kul att titta på även fast jag knappt fattar något, Så är fundersam om man ska ta och köpa och börja lära sig.

Vet att det finns redan sånna här trådar men vill at t ni sc2 spelare kanske kan komma med lite nybörjar tips och kanske skriva vad en del förkortningar betyder? så man förstår :P

Kanske till och med att ni kan länka någon schysst nybörjar guide där det står punkt för punkt om ni vet någon? Har checkat lite day9 men hittar fan inte alla videos.. jag måste vara retarded xD

men hur som helst skriv :D hjälp mig. Skulle varit sjukt kul att läsa till sig lite om hur spelet fungerar osv så man kan börja lira!

Tack!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..