Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

terran rage

Postat av whatCrowbar den 20 Augusti 2011, 14:36
10 kommentarer · 162 träffar
jag bara undrar hur i helvete är det möjligt att kontra en terran som zerg när han gör: Banshees, Viking, hellion, och raven med point defense drones.

Hydra, corruptor. NEJ för point defense dronen tar upp ALLT som zerg skjuter på avstånd förutom roach.

Jag låg på 3 baser och han en. jag lekte röven av honom. och jag kan inte tänka någon jävla counter för det.
Det finns verkligen INGET som kan kontra det som zerg. det är mass air med ground support och zerg har INGEN jävla Tier 3 för anti air, och INGET som ens skadar mot + air armored.

Jag körde muta harrass och sen rulla jag in med MASS banelings när han expanda ut till 2 PF's. jag blev kaxig för han hade ingenting jämfört med min ekonomi. dock om jag hade rullat till hans main hade det vart game.

min fråga är då hur fan kontrar man det. för det är imo OMÖJLIGT till och med när man har ekonomi övertaget.

har replayen här också: http://www35.zippyshare.com/v/ 11907573/file.html
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..