Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Betting på sc2 under IEM

Postat av macin den 17 Augusti 2011, 00:24
3 kommentarer · 169 träffar
Hej på er,

Gör ett nytt försök att få lite bettingsugna grabbar/tjejer att följa/ta del av/ge feedback och komma med sina tips inför Intel Extreme Masters som börjar imorgon.

På följande länk man man se mina spel som jag har lagt hos www.pinnaclesports.com
http://www.spreadsheet.se/maci nsc2

Till att börja med rankar jag de jag tror har störst chans att vinna, och sen lämnar jag även en liten group-prediction på vad jag tror:

1. MC - ser det nästintill som pinsamt om inte MC placerar sig topp 3
2. PuMa - den starkaste terran av dom 6 som deltar, bör också placera sig topp 3
3. TSL_Killer - möjligt att jag rankar han bättre än vad han är, det får framtiden utvisa
4. Select / HuK - Select spöade HuK senast med 2-0, och HuK torskade även mot Sheth med 2-0 vilket jag tycker är flippat. Tror dock HuK kommer göra bra ifrån sig i denna turnering då han vill visa EG att de gjort rätt som satsar på honom

Predictions

Grupp A:
MC 3-0, 6-0 kartvinster
EmpireKas 2-1 4-2 kartvinster

Grupp B:
TSL_Killer 3-0 6-0 eller 5-1 kartvinster
Select 2-1 (den enda spelaren som borde kunna ta en karta av Killer om inte Socke gör någon sjuk timingpush och snor hem en karta i PvP)

Grupp C:
HuK 3-0 6-1 kartvinster
Tarson (chansning men hoppas och tror att Tarson ska ha chans mot Nerchio)

Grupp D:
PuMa 3-0 6-1 kartvinster (Stephano eller MaNa plockar en karta)
MaNa 2-1 (också en liten chansning, spelbolaget tror att Stephano plockar hem #2 platsen, men det känns öppet, helt klart den roligaste gruppen då alla matcher lär hålla hög kvalite)

Sköt om er /macin
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..