Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Protoss vs Något early skit

Postat av D4SHER!!1 den 18 April 2011, 04:41
42 kommentarer · 95 träffar
tJena fragbite

Jo jag har VERKLIGEN problem med massa early snubbar i bronze som tror dom är coola med mass zealot, MMM early push osv. Jag har gått ner ifrån rank 1 bronze league (på snäppet till silver) till rank 15 pga ungefär 8-9 loss irad nu mot en massa early. Går inte att defenda mot detta!!!

Om jag kör 3 gate robo, kan jag defenda mot en jävla MMM push som kommer och smiskar mig? NEJ. om det kommer mass zealot och jag har min lilla armé i basen och håller på att expanda kring 7 minuter eller så, kan jag försvara mig? NEJ!

Så jag frågar er fragbite, vad ska man göra mot early pushes om man kör en ganska early expand build?

och NEJ, jag tänker inte köra 4-gate... jag hade troligen redan varit i silver då men 4gate är den tråkigaste skiten jag spelat i sc2 och det är i princip bara noobs som inte kan köra ngt annat skit som håller på me det.

EDIT: Här har ni replay fragbite; http://www.sc2replayed.com/rep lays/165799-1v1-terran-protoss -xelnaga-caverns

kan verkligen inte hålla ifrån så early pushes när jag kör hyfsat early expand...

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..