Tänkte bara informera er Battlefield: Bad Company 2 spelare att nu är det fungerande igen. Går att logga in och lira. Iallafall för mig..
Någon som är sugen på lir? :)
Diskussionen kan få vara spelet i sig, vad tycker ni om det och vad skulle ni personligen ge det för betyg? Har du bara spelat betan bör du inte uttala dig då den suger stenhårt i jämförelse med hela spelet.
Nu blir det game on!
Personligen håller jag mig till MW2, därav föll min röst på alternativ nummer #2 i din poll.
Utöver detta är BC2 ett helt okej spel.
På återseende.
Tackar för din åsikt om spelet. Tycker personligen att BC2 var ett roligare spel med tanke på dedikerade servrar och upp till 32 spelare. Mer warfeeling i BC2. Dock känns det som man kan bli skillad på MW2 och inte på BC2.
På återseende, min vän.
Nä, nu måste jag slakta lite med min assaultrifle. Puss på er.
Dock tycker jag att MW2 slaktar BFBC2 i singelplayer. Det känns som DICE inte har brytt sig så mycket om singelplayer. Dock köpte jag spelet för att spela multiplayer så det spelar inte så stor roll, JÄVLAR va kul det är :)
jag var idag och skulle köpa och killen framför mig hade den sista kopian av spelet på PC. Otur kan alla ha ibland =D
och det var där jag försökte köpa det :>
Spelet hackar eller framedropar inte. Bara att texturerna på marken blinkar och har sig. Har hört att andra har samma problem. Typ att träden blinkar och bli i olika färger.
Behöver man beta key eller är det gratis att tanka eller?
Får hoppas att dom lägger på ett kol, annars blir jag sur på riktigt.
#18 Eh.. Alltså varför kräver du att du ska kunna köra på high? Ditt grafikkort klarar lika bra grafik i BC2 som i konkurrerande spel, skit i vad dom kallar inställningen?