Tjenare, det är så att jag är en snubbe som spelat de flesta online spel igenom mina år, bland annat de populäraste, World of Warcraft, Tibia, och Cs..
Men nu för 1 vecka sedan började jag med en Gratis version utav cs, nästan en kopia, men det har sina skillnader och är enligt mig MYCKET roligare.. (spelet heter Crossfire/gjord utav Suba games).
Och nu när jag fått upp ögonen för Gratis online spel som du bara tankar snabbt på en hemsida så tänkte jag höra med er vad ni rekomenderar..
Testade nyss en wow kopia, alltså ett mmorpg spel som hette Sho Online.. Verkar helt okej men tippar på att de finns roligare och bättre gratis versioner av det :))
Så alla, har ni några roliga gratis online spel att dela med er av..
(alltså inga hamsterpaj spel, utan tids krävande spel där du har ditt egna account)
(Hitta tebax)
Tack för tipset :)
Du menar när de går från beta till offical?
Spelar redan ett sådant, vill inte hålla på med flera liknande spel samtidigt.. letar mer efter tibia/wow liknande som #4 länkade
#9 hmm, hur får man hem den då? verkar F1 kul :D
http://co.91.com/index
Spelar på servern Nature;meteor om du vill kika in.
Sen så e man lvl 50 på 7dagar. På lvl 50 gearar man fullt på 7dagar. man har drat alla instancer på 7timmar. tar 14dagar 7 timmar att bli bäst.