Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slö process, halv hastighet? DOS

Postat av Avstängd den 21 Maj 2009, 18:47
5 kommentarer · 40 träffar
Allting började för några veckor sen, märkte att datorn blev slöare och slöare.
Lirar WoW som säkert många redan vet sen mina dryga kommentarer i WoW-forumet.
Iaf, Spelet laggar sönder när jag lirar det. Funkar bra i början men sen när man tar sig ut i Northrend eller andra platser som kräver mycket så kan hela skärmen frysa. Ibland är det så illa att jag blir illa tvungen att stänga ner och öppna upp spelet var 30:e minut för att kunna röra mig lite. Vissa platser kan jag inte ens vistas i utan att allting bara dör.

Datorn är inte infekterad (vad jag vet) av något.
Har hört mig för att det kan vara problem i DOS och att processorn bara ställts in på halv hastighet.
Vill förövrigt tillägga att spelet funkade precis som det skulle bara några månader sen. Har haft mycket att göra så har inte blivit av att jag gjort något åt problemet.

Datorn tar ungefär 5-10 minuter att starta upp, har testat att stänga ner alla program som startas automatiskt i msconfig, men är ungefär lika slött.
Datorn vill att jag ska välja "normalt" startläge, samt idag att jag skulle scanna diskarna innan start.
Så nu vänder jag mig till er på fragbite för svar.

Någon som har några svar på vad det kan vara?
Vad kan jag göra åt problemet?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..