Tjena nu söker jag ett nytt FPS spel att lägga ner tid på!
Jag har spelat Combat arms, Crossfire, CS 1.6 och CSGO inom fps. Jag var mycket mer fame/high i Combat arms och Crossfire men det är ganska uppenbart eftersom spelen är mindre, samt en mindre competitive community.
Jag började med cs 1.6 en stund för nått år sen, men hade tydligen inte "aimet" som alla 1.6or snackar om, jag började nyligen med CS:GO och känner att spelet har potential men är inte färdigt för mig (kanske aldrig blir) iaf så gav ja det en chans och fixa config med mera, lärde mig det mesta blev allmänt bra. Så gick ja tillbaka till cs 1.6 för nån vecka sen för att fixa den där configen ja aldrig lärt mig göra innan, Resultat: kärlek för spelet, kände hur bra det är, och hur bra jag snabbt blev! Då kommer vi till punkten då cs 1.6 är på väg åt helvete inom competitive scenen, CS:GO är inte så otroligt snyggt i mina ögon, sen har vi då CSP är det nått som är värt att börja med? har dom en skön community? tror ni det kommer en turnering med åtminstone 25k då och då?
Vet ni något annat fps spel med en competitive scen med iaf lite pengar? får vara mycket också men dock vet jag inte om de finns nå mer en cs? hur ser det ut för CoD 4?
särskrivningar bjuder jag på
Mvh
z1nL
Ville bli som honom
Skrivet med min Android-mobil
#1 också.
back street boys när jag var 6
reeps one nu, är 19 nu
Skrivet med min iPhone