Jag anser att den enda lösningen på alla vidriga problem såsom t.ex. personer som röker och spelar "LoL" är dödsstraff.
Båda de sakerna jag gav exempel på är då en allmän hälsorisk för alla runtomkring de som praktiserar illdåden.
Ta t.ex. om någon spelar "LoL" och så vill jag spela bra spel med honom, men det går inte eftersom att han har blivit mentalt störd av att spela "LoL". Där skulle det passa fint med dödsstraff eftersom att om jag bryr mig om min tidigare vän så vill jag hellre att han dör än att han spelar "LoL".
Eller rökare som bara går omkring och luktar skit och orsakar personerna omkring dem att få lungcancer. Nu när jag tänker på det undrar jag om de duschar? Jag menar det finns ju ingen mening att göra det om du ändå tänker lukta skit.
Där är det inte bara en fråga om att personen borde avlivas eftersom att jag bry mig om den, utan också att personen i fråga är en hälsorisk för alla personer runtomkring som inte är efterblivna.
Har ni några bättre lösningar än dödsstraff?
Om du är en rökare, duschar du?
Om du är någon av de nämnda fallen, tycker du om tanken på att bli avlivad?
Ganska säker på att någon obildad person kommer att skriva något i stil med "Oh shit va kool doo är som kan massa fina ord! FJANT! SLUtA leka kool för att du lärt dig nya ord!" och personer som skriver sådana kommentarer borde också avlivas.
där har ni länken, ifall den andra skulle bugga till sig senare
den e ju bättre ;P