Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#21 du har nog hör att lb är dålig lategame av nån men aldrig fattat varför.. Det är för att hon har rätt dålig cc och bara kan _BURSTA_ ner en person sen vara ganska relativt dålig resterande lategamefighter
Diana, Talon, Katarina (hon är mer cleanup men har burst ändå), ryze, orianna, mordekaiser!! osv osv Annie, lb är inte bra late game, endast laning phase om dom inte blir stompade annar suger dom hela matchen.. men dom som jag skrev är bra hela gamet, finns säkert mer men orkar inte tänka..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men egentligen har alla ap carries grym burst om de har fått kills och bra farm.
mfl.
OnT:
På singletarget --> Khazix
Veigar mot APmänniskor
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Bursta ner deras AD Carry, game won. GG LIFE
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
#36 Så om AD/APcarryn köper GA så är LB värdelös eftersom hon bara kan bursta ner en av dom och sedan dö. Japp GG
burst = du har hög damage som fa-an på dina spells men de har lång cd vilket gör att du är värdelös innan du har dem igen.