1
LoL är ett jävla skit spel!
Postat av Låst konto 146056 den 23 Augusti 2012, 23:08
50 kommentarer · 747 träffar
Öppnat ögonen sedan precis nyligen för att League of legends är det tattigaste jävla zigenar spelet som kommit ut på länge. Eller rättare sagt dom som köpte upp spelet!
Spelade totalt 5 games iförrgår varav 1 utav dom resulterade i "leave" pga isp problem och stora lag spikes som gjorde att jag fick upp en reconnect ruta 24/7 osv..
Under senaste gamet utav dessa 5 var mitt lag ett jävla pundar lag som satte ut 20 wards runt vår nexus och feedade 0/10 allihopa.. så jag fick print på när dom köpte wards inklusive scoreboard + spawn dvs allt i ett för en smaskig ban kan man ju tycka?
Lägger upp tråden på deras forum och väntar. Loggar därefter in för att se vad som hänt och märker
"Your penality is now blabla level 1 for leaving games and so on.."
blev alltså bannad för att jag fick dc medan puckona fick spela vidare?
loggar in nu när bannen upphört och ser rutan
"your penality is now level 2, if this blablablbla"
när jag inte ens spelat något?
Vad fan håller klant skallarna på Riot på med. Tacka vet jag HoN där alla mestadels inte feedar, pratar sitt egna språk och är allmänt idiotiska mot sitt lag.
Blir ni också ofta äcklade av hur riot adminsen sköter sitt jobb?
Spelade totalt 5 games iförrgår varav 1 utav dom resulterade i "leave" pga isp problem och stora lag spikes som gjorde att jag fick upp en reconnect ruta 24/7 osv..
Under senaste gamet utav dessa 5 var mitt lag ett jävla pundar lag som satte ut 20 wards runt vår nexus och feedade 0/10 allihopa.. så jag fick print på när dom köpte wards inklusive scoreboard + spawn dvs allt i ett för en smaskig ban kan man ju tycka?
Lägger upp tråden på deras forum och väntar. Loggar därefter in för att se vad som hänt och märker
"Your penality is now blabla level 1 for leaving games and so on.."
blev alltså bannad för att jag fick dc medan puckona fick spela vidare?
loggar in nu när bannen upphört och ser rutan
"your penality is now level 2, if this blablablbla"
när jag inte ens spelat något?
Vad fan håller klant skallarna på Riot på med. Tacka vet jag HoN där alla mestadels inte feedar, pratar sitt egna språk och är allmänt idiotiska mot sitt lag.
Blir ni också ofta äcklade av hur riot adminsen sköter sitt jobb?
lol vs hon
69 personer har röstat