Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Minicuper/turneringar i LoL?

Postat av R34p3r den 3 Maj 2012, 01:43
11 kommentarer · 143 träffar
Efter en liten nostalgitripp på skype med polarn där vi snackade om att det fanns en hel drös med småcuper/turneringar i CS när det begav sig, så frågade vi oss själva varför detta inte finns till LoL?

Såå, efter att reddit inte gav mig något vidare svar på den frågan återvänder jag nu till FB efter ett antal års inaktivitet med samma fråga; var hittar man dom här roliga, inte alls seriösa, kvälls/nattcuperna där man bara är ett gäng och dammar av en bracket och sen är det över? Inga priser, ingen prestige, bara roligt!

IRC-kanaler, hemsidor, you name it (Go4LoL vet jag redan om, men är ju alldeles för seriöst för det jag menar, även om det säkert är skoj). Om detta fenomen inte existerar redan tycker jag att det är dags att man gör slag i saken och börjar inrätta lite roliga kvälls/helgcuper.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar