Duktig java programmerare sökes
Söker en relativt duktig java programmerare för att hjälpa mig med att göra en kontakt bok. inte som en applet utan en super enkel.
Jag vill att den:
1. vid start frågar:
Först: Hur många kontakter vill du lägga till? (svaret på denna fråga blir antalet gånger den frågar de nästa frågorna)
Sen: Förnamn?
sen: efternamn?
sen: Adress?
sen: telefonnummer?
2. sen ska den sortera kontakterna med hjälp av bubblesort och spara det i en textfil med printwriter eller vad det heter
3. skriver ut kontakterna sorterade och allt i ordning i den lilla rutan som finns i IDE som visar om builden lyckats osv.
vore awesome om jag fick hjälp med detta ::)
Svårt att googla?
Jag fick ut en ny mobil på hemförsäkringen men var tvungen att betala självrisk på 1500kr.
Hade en 3GS som vart stulen i somras. Polisanmälde sen tog det nån vecka så fick jag 4500kr att köpa ny mobil för. Blev en ny iPhone 4.
Tips, när du anmäler den stulen hos försäkringsbolaget, hävda att du hade den i fickan hela tiden och att du inte har en aning om hur den försvann.
5300;- kostade den, i slutet på September.
Så IFs hemförsäkring borde stå för detta? Är helt knäckt har haft den i en vecka...
Isf så har du väl tjänsten find my iPhone
Biff=kirrad
Han fick en ny genom sin försäkring. Kommer inte ihåg vad självrisken gick på men runt 1000:- skulle jag tippa på.