Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 om man e lastpick och inte pickar support kommer laget inte ha någon för folk är så jävla inskränkta i att lastpicken ska lira support.
Så då har man 2 val.
1 man kör en solo lane fast man är 2 där och bot får va ensam ad cary elr så lirar man support och hoppas på att sitt lag är bättre än det andra.
Så jävla trött på folk som gnäller på Lol, vinner ni inte är det ERAT fel, sitter ni två mates SKA ni kunna carrya ett game, det är inga problem alls.
Förmodligen är ni så jävla tappade som små att ni tror att ni är mycket bättre än vad ni egentligen är. Ta tag i pungen och vrid om, ni är inte ens i närheten utav bra. Så sluta flama folk på Lol bara för att det går dåligt för ER.
Så jävla standard av nästan alla på Fragbite o tro att dem är världsstjärnor på allt, spelar ingen roll. Public på CS, alla är bäst men "spelar inte seriöst för jag har ett liv," Lol ranked/normal, alla pickar carry, eller någon sorts gubbe som behöver farma och whinar när någon annan pickar carry, så du inte får spela din favorithjälte.
Så jävla trött på småbarn så jag tror att jag spyr, godnatt.
Jag kör ensam då mina polare gillar mer att köra normal, men jag kan spela så jag ligger ändå på 1853 elo.
Picka solotop/mid, vinn ditt lane, sen är det bruising som gäller resten av gamet, brukar även "styra" teamet, säga vad dom ska göra osv.
#10, kör alltid solotop och soloque på "nordic", när det är 2 på bot som feedar, junglarn aldrig gankar även om man ber om ganks och man själv kanske har 1/1/0, är det då mitt fel att laget förlorar? För att deras junglare har gankat mig så jag inte kan maintaina min farm/kills? :P Just asking, ser inte det som mitt fel just då.. :)
Legat still på samma elo i 2 månader. Känns sådär, vinner kanske 5 games i rad. Förlorar 3 i rad, vinner etc etc ni förstår.
Förövrigt förlorar jag nästan aldrig solotop när jag spelar nasus. :) Då han är den bästa solotopparn utan tvekan.
Köp en wardjävel och dö inte av ganks. Nasus är inte den bästa solotopparn, det är antingen Riven eller Irelia, bra movement och dödar väldigt enkelt.
Spela inte Nasus, du behöver farma för länge och ditt lag hinner feeda för länge. Välj Riven eller Irelia, få ett par kills och dominera din lane, sen roamar du och slaktar allt tlls de surrendrar.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Så då har man 2 val.
1 man kör en solo lane fast man är 2 där och bot får va ensam ad cary elr så lirar man support och hoppas på att sitt lag är bättre än det andra.
Skrivet med min Android-mobil
Förmodligen är ni så jävla tappade som små att ni tror att ni är mycket bättre än vad ni egentligen är. Ta tag i pungen och vrid om, ni är inte ens i närheten utav bra. Så sluta flama folk på Lol bara för att det går dåligt för ER.
Så jävla standard av nästan alla på Fragbite o tro att dem är världsstjärnor på allt, spelar ingen roll. Public på CS, alla är bäst men "spelar inte seriöst för jag har ett liv," Lol ranked/normal, alla pickar carry, eller någon sorts gubbe som behöver farma och whinar när någon annan pickar carry, så du inte får spela din favorithjälte.
Så jävla trött på småbarn så jag tror att jag spyr, godnatt.
#7 Support Shen funkar bra på låg elo, kör tank bara så vinner man dirr.
Antingen får ni köra att en utav er junglar / solotop eller köra bot.. Klarar ni inte att vinna så får ni ju forsätta köra normals.
Jag kör ensam då mina polare gillar mer att köra normal, men jag kan spela så jag ligger ändå på 1853 elo.
Picka solotop/mid, vinn ditt lane, sen är det bruising som gäller resten av gamet, brukar även "styra" teamet, säga vad dom ska göra osv.
Legat still på samma elo i 2 månader. Känns sådär, vinner kanske 5 games i rad. Förlorar 3 i rad, vinner etc etc ni förstår.
Förövrigt förlorar jag nästan aldrig solotop när jag spelar nasus. :) Då han är den bästa solotopparn utan tvekan.
Köp en wardjävel och dö inte av ganks. Nasus är inte den bästa solotopparn, det är antingen Riven eller Irelia, bra movement och dödar väldigt enkelt.
Spela inte Nasus, du behöver farma för länge och ditt lag hinner feeda för länge. Välj Riven eller Irelia, få ett par kills och dominera din lane, sen roamar du och slaktar allt tlls de surrendrar.
Nasus är verkligen inte bästa solotopen.
Kennen är sjukt nice top.