Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#11 Jätte är inte ett mått heller men man säger fortfarande "jättelång(t)".
Förstår inte varför du ska leka viktigpetter. Även om det inte är korrekt enligt saol förstår till och med min mormor mig, så det förvånar mig att det är något nytt för dig.
#20 Orkar inte leta upp den men det stod att matcherna skulle bli mer jämlika. Och ja, precis som du säger, är lagen i 90% fall MYCKET sämre än en själv, så hela systemet verkar helt fucked up.
Ge tillbaka mina MMr, gör träden LITE smalare och ta det gamla sök-systemet så är jag nöjd med hon..
Innan den nya patchen kom brukade jag trycka söka, och sedan gå ut för att röka. Under tiden jag rökte kunde jag se genom fönstret och brukar ändå oftast hinna röka klart innan jag finner ett game.
Nu kan jag ta en dusch, röka, bajsa, städa upp i rummet och sedan ta en tupplur för att sedan gå upp till det nystartade spelet.
#22 jag har läst igenom det, och det står ingenting om att de ska börja gå efter någon True Skill Rating. Du får gärna citera den delen som säger det, för jag kan då inte hitta det.
"* Introduced a "Provisional Ranking Period" for new players that will facilitate adjusting them to their true skill level (whether higher or lower) much faster than before
* Players with team members who have been terminated should lose less points for a loss, and gain more points for a win
* Made numerous changes to the way MMR is calculated such as how many points players gain or lose each match, how match predictions are calculated between two potential teams when searching for a matchup, and many other changes to the backend calculations that should make the MMR progression much more accurate in predicting and placing a player at their true MMR rating"
Säger inte att dom följer TSR addonen(som jag aldrig menat, hoppas du fattade detta), men dom har lagt in fler variabler för att göra det jämnare, vilket har märkts jävligt mycket och jag är jävligt glad över "fairer matches" då det verkligen är mer fair.
#30, senast jag drog den till "fairer matches" fick jag en 1300 0.60 KD brun som insisterade att han skulle spela chronos. Autoloss självklart, så så mycket jämnare vet jag inte om det blir. Heh
#30 Allvarligt, får du jämna matcher? Jag har spelat cirka 30 matcher efter den nya patchen och jag får alltid (iaf 90%) massa idioter som ligger på 14-1500 och som ALLTID ska förstöra på ett eller ett annat sätt. Sjukt frusterande.
#31, #32, antingen har ni skyhög rating och köar med dåliga vänner, köar ni solo, så är det för att ni är dåliga (no offence, jag är inte mer än medelmåtta)
Jag har märkt av att matcherna har varit jämnare, har vi haft cpbarn, då har dom cpbarn, är vi 3 bra m8s, då möter vi 3-4bra m8s etc, sen ibland är dom sämre etc..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#5 True Skill Rate. Den mäter av kd, wards, win% och allt sånt där. Efter den nya patchen mäter den av stats och inte bara mmr.
Förstår inte varför du ska leka viktigpetter. Även om det inte är korrekt enligt saol förstår till och med min mormor mig, så det förvånar mig att det är något nytt för dig.
Ge tillbaka mina MMr, gör träden LITE smalare och ta det gamla sök-systemet så är jag nöjd med hon..
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
1700MMR
3o3 tar ungefär 20 sec att hitta, men då hittar jag BARA med folk på 1500.
#24/5 allvarligt? Fuck u guys, jag vill också :(
Innan den nya patchen kom brukade jag trycka söka, och sedan gå ut för att röka. Under tiden jag rökte kunde jag se genom fönstret och brukar ändå oftast hinna röka klart innan jag finner ett game.
Nu kan jag ta en dusch, röka, bajsa, städa upp i rummet och sedan ta en tupplur för att sedan gå upp till det nystartade spelet.
"* Introduced a "Provisional Ranking Period" for new players that will facilitate adjusting them to their true skill level (whether higher or lower) much faster than before
* Players with team members who have been terminated should lose less points for a loss, and gain more points for a win
* Made numerous changes to the way MMR is calculated such as how many points players gain or lose each match, how match predictions are calculated between two potential teams when searching for a matchup, and many other changes to the backend calculations that should make the MMR progression much more accurate in predicting and placing a player at their true MMR rating"
Säger inte att dom följer TSR addonen(som jag aldrig menat, hoppas du fattade detta), men dom har lagt in fler variabler för att göra det jämnare, vilket har märkts jävligt mycket och jag är jävligt glad över "fairer matches" då det verkligen är mer fair.
http://forums.heroesofnewerth. com/showthread.php?t=367035
Jag har märkt av att matcherna har varit jämnare, har vi haft cpbarn, då har dom cpbarn, är vi 3 bra m8s, då möter vi 3-4bra m8s etc, sen ibland är dom sämre etc..
Var 1800 innan.