Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

'mkn' av rich

Postat av rich den 2 Augusti 2010, 23:32
152 kommentarer · 566 träffar
OBS! Den sista fragdelen (den med hiphop-musik) har sämre kvalitet då det är en massa .avi-klipp inkastade för att mkn saknade demos från de fragsen. Det är alltså lite utav en bonus-fragdel och bör inte förknippas med de tidigare fragdelarna!

Det är så att jag under en senare tid pillat med en film åt min vän "mkn" och känner mig nu tillräckligt nöjd för att släppa den!

Filmen är främst gjord för att testa mig själv och se om jag fortfarande kan skapa något sevärt, men också för att se om jag kan lyckas få allmänheten att faktiskt tycka om en film som inte har JAEGARN-effekter - men som fortfarande är fartfylld och på något vis effektfull!

Lite mer än sju (7) minuter fullt ös och sköna frags mot hyfsat motstånd bjuds på vid hemladdning/streambuffing av denna delikatess! Slicka er runt munnen och tejpa fast blomstar-hatten, för nu kör vi!

Länkar:

CAREMODE (Hemladdning) (Tack till infe)

http://klippbanken.caremode.se /mkn.mp4

Mintorrent (Torrent, duh)

152 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar