Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sugen?

Postat av affect`d9sign den 16 November 2003, 22:11
7 kommentarer · 138 träffar
Hey alla duktiga film makare där ute ;)
Nu är det så att jag har kört fast lite med min 1.5 film som var tänkt o komma snart..
Så nu söker jag dej som är intresserad och har både tid & vilja.. kraven är väll att du ska kunna arbeta i dom programen som behövs o du ska vara lite inlärt på 3d effekter etc.. jag har demos på en ftp som ligger..och vill du se så privar du mej bara så ere bara att tanka.. de är inga dåliga demos precis o de är mkt från större klan matcher och hltv demos.. Du kmr till mej om lite ideèr, kompar en rulle.. skickar över och så går vi där ifrån.. elr så har du kanske redan nått du är stolt över? ni som söker ett gott skratt & vill skriva #try.se så är ni varmt välkomna men de är nog inte där jag hittar dom "bästa" så känner du dej sugen hör av dej! whois dezine elr msg dezine.. så ere löst..
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..