Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deader The Movie

Postat av eader♂-37166 den 19 Januari 2005, 19:22
108 kommentarer · 114 träffar
Hejsan alla coola kids!

Ville bara nämna att jag gjort klart en film om mej själv nu tillslut.

Tanka den gärna och jag uppskattar all sorts kritik.

Vill även påpeka att det var första gången jag nånsin rörde vegas, DVS att jag inte hade någon form av erfarenhet innan jag började leka med filmen.

Fragsen är ihopsamlade på cirkus 5-6 veckor och håller självklart inte "fragfilmsstandard", Men jag tycker de flesta är helt okej.

Fragsen är ifrån varierande mixxar tillsammans med bla #activ8 och #noethic eftersom jag inte har någon klan.

Den är ca 180 meg stor och ca 8 minuter lång.

Kvalitén är inte den bästa men jag hoppas att den duger.

Kan även nämna att jag inte är ett fan av flashiga effekt-intron. Det kommer ni märka ;)

http://files.filefront.com/Dea derTheMovie/;3788627;;/fileinf o.html

Musiken i filmen:

1. The Haunted - Foresick

2. In Flames - Reroute to remain

3. The Haunted - All against all

Tack för kritiken på förhand

/Deader (mixklan #Pokemania)

*edit*

Saker jag uppfattat och ska tänka på tack vare de seriösa och vänliga personernas hjälp.

1.Bättre frags.

Detta är en självklarhet och det har jag sagt själv flera gånger själv.

2. Mindre dåliga effekter

Detta är även en självklarhet, då syftet med mångfalden av effekter var för mej att experimentera med vegas och cs-filmskapandet i helhet.

3. Högre ljud?

Haha, ja. det var ju en tabbe av mej. Satt och redigerade filmen samtidigt som jag pratade i ventrilo, och då sänkte jag tillfälligt ljudet i vegas så jag skulle höra folket på vent. Det dumma var att jag glömde bort att ställa tillbaka innan jag redigerade.

4. Bättre kvalitet

Självklart, måste bara hitta något bra sätt att fixa det på utan att filen blir för stor.

5. Timing.

Nej, jag måste faktiskt inte träna på det, utan det sitter perfekt, men det verkar vara något fel för vissa. Kan vara pga codecen. Det måste hur som helst fixas.

Tack för hjälpen av de seriösa människorna.

Till de som uttrycker hur mkt dom hatar min expriments-film, kan jag säga att ni borde uttrycka er lite bättre och vänligare så jag tar mej tid att lyssna på er.
Föregående tråd

108 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 108 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..