Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilka filmer tänker jag på? [HJÄLP]

Postat av medli den 4 Maj 2009, 18:49
9 kommentarer · 104 träffar
Detta är en helt onödig tråd men det poppade upp en låt i huvudet så jag satt o letade igenom min samling utav cs-filmer men hittade inte. Men då tillslut så kom jag på några ord från texten och googlade det = win.

För er intresserade så var det denna låt: http://www.youtube.com/watch?v =G7CY4FN8BVk

Men nog om det. Nu är det så att jag VET att jag sett en film där denna är med, säkert fler. Tänker på två sekvenser. I ena filmen så är den med i ett intro och precis när han sjunger "I've learned to let go" Så är det en HLTV flygning ner i CT spawn på d2. Den sekvensen är jag till 99% säker på att den existerar. Det är en ganska ny film, kommer inte ihåg om vem dock.

Nästa sekvens är från nån film jag såg för ett bra tag sen. Så den kanske blir lite svårare. Men i alla fall så är det när det här sjungs:

"I'm looking down at this mess that you've made and I can't believe that I stayed. So unhappy for so long"

Tror i alla fall att när detta sjungs så är det nån som duttar med usp (?) o hsar en jävla massa. Är inte säkert på att det är så kanske bara jag som tycker att det skulle passa med en sån sekvens i en cs-film. men jag TROR att jag sett en film där det finns med. kanske inte just är usp kan vara något annat vapen. Det är ganska bra tajmat till musiken tror jag. Kan tillägga att jag har för mig att Terroristerna hoppade omkring och att det var på pistolrundan. Inte helt säker dock, men det kanske hjälper!

Jaja, den första tror jag någon vet men den andra är jag lite mer skeptisk till.

Tack för svar! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..