Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
tycker inte blå är nån skillad färg direkt iaf, men aya thats my opinion..
Det var la en normal-ace skulle jag säga, inget märkvärdigt direkt.. Förutom att jag kanske skulle dratt några fastzooms istället för att få acet snabbare :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Han menar att dom var lika dåliga som bots.
Efter att ha sett klippet måste jag hålla med, dom var inte bra :>
Snyggare än mitt första ace iaf, sen kan man bara "göra ett ace" på 5on5
Haha, man ser ju på klippet att dom inte var särskilt bra.
Tycker inte att spelarenans ranker är någon slags mätning på skill direkt.
Det var la en normal-ace skulle jag säga, inget märkvärdigt direkt.. Förutom att jag kanske skulle dratt några fastzooms istället för att få acet snabbare :)
btw, de på filmen sög ju dallas
Nice som fan!
Poddar :/
http://www.fragbite.com/?threa dID=537838
#24 HAHAHHAHA ta ditt liv
#37, hm du var lika rolig som den här punkten ---> .
#5, då har du inte mött PODbots...
Är det hämtat från fpsbanana?
http://www.youtube.com/watch?g l=SE&v=qpA5uFQhMTo