Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#105 Nej jag såg inte någon ironi i inlägg. Och om jag vore du skulle jag inte heller vara så kaxig över internet, eftersom jag vet att du är qewi's lillebror.
#109 Nej, men vad jag menar är, att din kropp har den storleken den har så tvekar jag på att din lillebror är större än dig. Och han borde inte vara så uppkäftig över internet när han är liten på jorden.
#113 jaså, du är från Ransta. Antar att det är Max och H du känner? :bb HAHAHAHA! Har de seriöst sagt att jag har timers? HAHAHAHA! Då har de misstolkat en hel del.
serri tast1337 sitteru o säger att qewi och qweek är dåliga (fuskar ) ? Om man jämförd din film med tex qewi och qweek's filmers så äger dom dig backwards . wake up för fan , idiot..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
HAHAHA #103, där visade du hur jävla bränd du är, såg du inte ironin i #101 så är det fan dags o skaffa lite läsförståelse, helvete vad blåst du är =D
Du verkar skapligt efterbliven iallafall.
Men vem är du? =P någon random som har fått spö på cs av någon av oss och anklagat för fusk? eftersom du påstår att vi har timers till alla antifusk
Vad har jag mytat om förresten?
fin film
+1
erkännande från steam =/..
btw tast så e protoN bättre än dig :)
#130 10 o 100
#129 Hej banjow :$
fast när jag spelar på rayish är det Lance Hardwood haha
#136 Absolut :D
Jag vet inte om The Hype Is Real är känd men tydligen är han rätt skillad någon som vet vem han är ?
OT: Den var väll helt okej men musik sög imo ;(