×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Film projekt: demos sökes

Postat av armoryh den 1 Februari 2009, 09:51
49 kommentarer · 227 träffar
Tjenare FB! nu gör jag en ny och bättre tråd med demos sökes in för cs filmen som jag ska göra med nytt sample!


Samplet är 2min och 34 sekunder. I samplet så får du se introt som jag ska ha i filmen och sen kvallen ingame i några klipp. Ska dock inte ha dem klippen i filmen senare, kanske någon.


(och får ursäkta ingame ljudet på dem första klippen i ingame delen, har haft problem med ljudkortet och volymen osv.. men har fixxat allt nu så det är perfekt)


SAMPLE:

http://www.megaupload.com/se/? d=6F0W3BXA


Eftersom introt redan är färdigt borde det inte ta så långt tid innan filmen blir färdig, om jag får in klipp.



Hur ni gör för att skicka in:


skapa en .txt fil som det ska stå t ex:


Real nick : armoryh

Nick @ demo : Sonypark hyromra;DDD (för HLTV)

Händelse : Har AK och drar 5 HS på rampen på nuke. Detta händer under en kort tid.

Tid : 62:82


Efter ni har gjort .txt filen så ändrar ni namn på demo filen till erat real nick och sedan rara demot + txt filen. Sen laddar ni upp rar filen på ett valfritt ställe och skickar till mig.



Ni kan kontakta mig genom:

#sonypark

benny-xd@hotmail.com

armoryh @ FB






Medverkande i filmen:


armoryh

loskarnn

soetblomma

playback

HLN

atuz

FREDDE :-D

dreq

jwd

SteffE

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..