1
Projekt:
Postat av sebyao den 7 November 2008, 22:48
58 kommentarer · 167 träffar
*TOPIC BUGGAD :S*
Tja! Ska göra ytterligare ett försök med att samla in lite demos och slänga ihop till en rulle. Så jävla moviemaking-kåt hära ;) Får hjälp av en bra vän, greboo som hjälper med PS =) Kolla sample, även om det finns folk som kan göra det så jävla mkt grymmare, kan ni ju iaf ge mig en chans. Lite info.
INSKICKNING:
ett .RAR Dokument som innehåller demo, är du från sverige/finland (eller annat land, MÅSTE VARA SERIÖST! annars blir inte demot accepterat) Med en .txt fil där det står tid och nick. Tror alla vet det men, Anyway. :-)
Upplösning: 1024x768
InGame-Sound: Ja
Program:
Vegas 6.0
Photoshop CS3
Videomach
Sony Sound Forge 8.0
SAMPLE (TITTA OCKSÅ!)
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/DugerdetFROGETECKEN.wmv
Tänkt mig en cirka 9-10 minuter lång film, men, det är upp till er hur mycket ni skickar, komihåg, tar emot allt, Men inte Botfrags, Fuskfrags etc. Tar mer än gärna emot Bloopers (fails) ;-))
Folk som är med:
judek
goodR
few
kRx
funqy
bEJJA
DreaMeR
minifernis
dare
gunther
wtN
Greboo
hid
dREQ
norran
kWICK
pEddobear
sbN
Tja! Ska göra ytterligare ett försök med att samla in lite demos och slänga ihop till en rulle. Så jävla moviemaking-kåt hära ;) Får hjälp av en bra vän, greboo som hjälper med PS =) Kolla sample, även om det finns folk som kan göra det så jävla mkt grymmare, kan ni ju iaf ge mig en chans. Lite info.
INSKICKNING:
ett .RAR Dokument som innehåller demo, är du från sverige/finland (eller annat land, MÅSTE VARA SERIÖST! annars blir inte demot accepterat) Med en .txt fil där det står tid och nick. Tror alla vet det men, Anyway. :-)
Upplösning: 1024x768
InGame-Sound: Ja
Program:
Vegas 6.0
Photoshop CS3
Videomach
Sony Sound Forge 8.0
SAMPLE (TITTA OCKSÅ!)
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/DugerdetFROGETECKEN.wmv
Tänkt mig en cirka 9-10 minuter lång film, men, det är upp till er hur mycket ni skickar, komihåg, tar emot allt, Men inte Botfrags, Fuskfrags etc. Tar mer än gärna emot Bloopers (fails) ;-))
Folk som är med:
judek
goodR
few
kRx
funqy
bEJJA
DreaMeR
minifernis
dare
gunther
wtN