1
Demos till cs film
Postat av dwro den 20 April 2008, 01:07
42 kommentarer · 171 träffar
hallå alla fbare!!
Söker nu demos till cs film som ska göras av mig, ställer några krav:
1. Demot ska vara ner rarat med mapen som namn (asså den mappen som ni/du spelade på).
2. Tidpunkt ska vara med i ett text dokument eller liknande.
3. lägg upp det på t ex fuskbugg.se eller liknande.
Vill nu inte ha massa klipp där det är två frag när man kommer i ryggen (om det inte är helt tokigt förstås :)) eller public/bot frags.
Ett stort + för HLTV demos men går mycket fortare då om man får med namnet på spelaren och även lite andra maps än bara d2, inferno och nuke.
Kom gärna med förslag på ett namn till filmen och låt val...
sample: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-----sample.rar (nya 94 mb)
Jag är inte ute efter kommentarer runt "samplet" utan vill ha demos. om ni tycker samplet är skit lägg inte upp era demos då, annars är det väl inte så svårt att ta sig 2-3 min att lägga upp 2-3 demos...
-----------------------------
har nu tagit ut ett tiotal klipp men behöver flera...( har nu 16 demos)...
Söker nu demos till cs film som ska göras av mig, ställer några krav:
1. Demot ska vara ner rarat med mapen som namn (asså den mappen som ni/du spelade på).
2. Tidpunkt ska vara med i ett text dokument eller liknande.
3. lägg upp det på t ex fuskbugg.se eller liknande.
Vill nu inte ha massa klipp där det är två frag när man kommer i ryggen (om det inte är helt tokigt förstås :)) eller public/bot frags.
Ett stort + för HLTV demos men går mycket fortare då om man får med namnet på spelaren och även lite andra maps än bara d2, inferno och nuke.
Kom gärna med förslag på ett namn till filmen och låt val...
sample: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-----sample.rar (nya 94 mb)
Jag är inte ute efter kommentarer runt "samplet" utan vill ha demos. om ni tycker samplet är skit lägg inte upp era demos då, annars är det väl inte så svårt att ta sig 2-3 min att lägga upp 2-3 demos...
-----------------------------
har nu tagit ut ett tiotal klipp men behöver flera...( har nu 16 demos)...