Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kHEEJS - was that ace?!

Postat av KHEEJS den 25 Februari 2008, 16:22
93 kommentarer · 330 träffar
Halloj!

Jag har plockat ihop en fragfilm, inte dom snyggaste klippen och inte den snyggaste redigeringen, men det är min första film ;)

Ge gärna kritik på vad som jag kan förbättra om inte fragsen, är inte så haj på att göra filmer.

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/kHEEJS%20-%20was%20that%20 ace.zip

Ha hänsyn till att det är min första film, om du vill se en grymt bra film, tanka inte.

Storlek : 40mb

Längd : 2.34min

edit :

Här lägger man ut sin första film på hopp om att få konstruktiv kritik på saker som kan förbättras, sen kommer man på att det var fragbite -_-

Sen till dom som säger att det är pixelwh. På 3st klipp i filmen renderade jag på ett sätt i videomatch så att det skulle bli bättre kvalité. Jag tog .mpeg och sen kryssade jag i hög kvalité. På dom klippen hängde siktet efter och det blir vita prickar runt siktet, om det är nödvändigt kan jag fixa ett klipp där jag renderar på samma sätt och står och drar siktet fram och tillbaka, kommer se ut som pixelwh där också.

Tack för dom som har gett något konstruktiv kritik iaf, tack till resten också.
Föregående tråd
Nästa tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..