Tjenare, sitter på jobbet och har tråkigt, kom på att det fanns en cs-film med samlingar från veckans klipp här på fb, men kan inte komma på vad filmen heter, någon som vet? Feta frags neimlich.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
jaha nu vet jag :D eh vafan får fina brudar har pengar? Sånt som du med skulle vilja ha och nu trackar du ner på mig för du är lite avundsjuk? Du kan gärna bli min polare så kan vi dricka crystal champagne tillsammans!
#22 HAHAAHAHA får du fina brudar? Din definition av en fin brud är? Visst, pengar kan man aldrig få för mycket av, men vad är "Crystal"? Jag känner endast till Cristal, kanske är det du menar?
För övrigt lär väl det knappast ens finnas billigt mouserat vin i ghettot "Landskrona".
Och jag är grymt avundsjuk på dig, dina solbrillor inhomhus och din välpumpade kropp. För att inte tala om dina tubsockar du stoppar in byxorna i.
#22 Asså shit, lägg ner hsa. Du förolämpar bara dig själv när du fortsätter svara :> Ger mig fan på att du och dina daxvax polare sitter i ett hörn på krogen med den billigaste skumpan och leker stekare, att du har en väldigt feminin bilddagbok samt en oerhört töntig blogg. Sitter och pressar 1000apor och har stureplan.se som startsida.
Det är vad jag tror! :D Men vad vet jag.
OnT; Jag körde mycket evisu för ett par år sen, dock inga kladdiga jeans utan stilrena. Gick sedan över till Ijin som jag rekommenderar då varje knatte går runt med evisu idag.
#34 haha, snygg du är. Det är korrekt att använda dem i det sammanhanget.
F ö är evisujeans ett av vår tids mest smaklösa klädesplagg. Hur i helvete kan man vilja ha på sig ett sådant avskräde till plagg? Tänker framförallt på modellen med färg över hela benet. Vulgärt.
Ja, jag säljer dom :) köper ju endå nya sen när det är sommar igen.
Yes, jag är wannabe som vill komma från la :D fjolla jag bor i la :D
Men orka bråka om sånt över internet vem som är vad och hur stor
man är osv. Du säger jag skryter och leker? Kolla din profil mannen haha du skriver vad du gör mån-fredag ohhhh biffen :D
Sluta trampa ner på andra när du själv har en bild på dig fast ja utan huvud vet inte varför du har det så men jah antagligen för du vill gömma dig när du leker stor på fb.
"MÅNDAG-Mage,RYGGtriceps
TISDAG-BRÖST-axlar-underarma r
ONSDAG-Mage,Biceps-rygg
TORSDAG-BEN-axlar-underarmar
FREDAG-Mage, Bröst-biceps-triceps "
jag har två par inköpta från zoovillage för ganska längesen tror de kostade 2500~ paret..Det är äldre modeller när det bara är måsvingarna på fickorna. Ett par mörka ett par ljusa..
#40, Du verkar ju inte hata att bråka över i-net..
Klart man inte sitter och drar gamla rövar historier över FB, "OH VA COOL DU ÄR.. DU KAN SLÅSS.." Vad förväntar du dig?
Apor kan fanemig slåss, som farsgubben alltid sagt, take it to the next level, Han slängde in mig på en MMA club när ja började bli bråkig..
Och vet du vad, det fungerar UTMÄRKT!
Jag behöver inte sitta och leka ball över inet, Jag får ut mina agressioner där och det är finfint!
Väx upp, Alla på fb tycker bara att du är barnslig.. Pinsamt att du sitter och tror att du ska få cred för att du leker skön över inet.. tbh, Skjut dig själv!
BJUDER PÅ STAVFEL OCH SÄRSKRIVNINGAR!:D
Edit : HSA.. Hitta bild på dig.. GangstER_mOPPEpOJKE_iN_LA
Varför köper man fake? Förstår inte konceptet, antingen köper man äkta vara, annars kan man låta bli? Dels håller fake-varorna inte samma kvalité, utseende, är oftast gjort av barnarbetare och bidrar till allt annat än märkes-designern i fråga.
Har man inte råd med the real deal, strunta i det då? Allt handlar inte om vem som har flest par Evisu-jeans eller liknande, jag menar.. Om du vill ha fake-jeans för 600:- antar jag att resten av din garderob är en katastrof (a lá svenskt mode) vilket i sin tur innebär att ett par Evisu-jeans till dig (fejk eller inte) är en katastrof.
#40 Kan du och din fjolliga jävla gatukillar sluta kalla Landskrona för "LA"? Det är så jävla barnsligt patetiskt att jag blir jävligt sugen på att lägga alla min pengar på ett napalmanfall över hela eran vidriga jävla stad.
Håller helt klart med om att man bör köpa riktiga varan då företaget tjänar mest på det och inte nå kines som har satt och sytt dem, fast det kanske är den anledningen du hatar det också?
#60 för att han kanske tycker kläderna i fråga är snygga? du kanske är en datakille som föredrar att lägga pengarna på datorn.. är det något bättre med det eller? svar nej
#74, no idea tvivlar på de eftersom det mästa kommer ifrån thailand.
har själv köpt flera st i thailand när ja va där och de va dunderkvallé så de spelar typ ingen roll ifall det är äkta eller ej.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--DSC00799.JPG
#0 Ärligt evisu? fake? Kan det bli ännu värre?
#14 Shiiiet vad biff vad hur och när tränar du? vill bli lika biff som dig fan biffigare än rebar :O
LA<3
ojoj säger killen som bara fått stryck av stora tunga grabbar?? ;)
haha usch hatar att bråka över fb :[
vad kan jag säga :) haters gillar att tracka ner på såna som har det bättre en sig själv!
MEN vad är det? Förklara lite nu inte alla som läser bögtidningar.
Finns säkert bättre bilder och förklaringar vad en partillejohnny är, men där har du en hint.
jaha nu vet jag :D eh vafan får fina brudar har pengar? Sånt som du med skulle vilja ha och nu trackar du ner på mig för du är lite avundsjuk? Du kan gärna bli min polare så kan vi dricka crystal champagne tillsammans!
För övrigt lär väl det knappast ens finnas billigt mouserat vin i ghettot "Landskrona".
Och jag är grymt avundsjuk på dig, dina solbrillor inhomhus och din välpumpade kropp. För att inte tala om dina tubsockar du stoppar in byxorna i.
vadå säljer du dem eller ville du bara visa din gangsterpoze?
OT: evisu är det fulaste man kan hitta.
Det är vad jag tror! :D Men vad vet jag.
OnT; Jag körde mycket evisu för ett par år sen, dock inga kladdiga jeans utan stilrena. Gick sedan över till Ijin som jag rekommenderar då varje knatte går runt med evisu idag.
Han är smal och har fixat ett 6pack, i rest my case.
F ö är evisujeans ett av vår tids mest smaklösa klädesplagg. Hur i helvete kan man vilja ha på sig ett sådant avskräde till plagg? Tänker framförallt på modellen med färg över hela benet. Vulgärt.
Ja, jag säljer dom :) köper ju endå nya sen när det är sommar igen.
Yes, jag är wannabe som vill komma från la :D fjolla jag bor i la :D
Men orka bråka om sånt över internet vem som är vad och hur stor
man är osv. Du säger jag skryter och leker? Kolla din profil mannen haha du skriver vad du gör mån-fredag ohhhh biffen :D
Sluta trampa ner på andra när du själv har en bild på dig fast ja utan huvud vet inte varför du har det så men jah antagligen för du vill gömma dig när du leker stor på fb.
"MÅNDAG-Mage,RYGGtriceps
TISDAG-BRÖST-axlar-underarma r
ONSDAG-Mage,Biceps-rygg
TORSDAG-BEN-axlar-underarmar
FREDAG-Mage, Bröst-biceps-triceps "
haha ge dig xD
alla älskar hsa vad kan jag säga? :D
Klart man inte sitter och drar gamla rövar historier över FB, "OH VA COOL DU ÄR.. DU KAN SLÅSS.." Vad förväntar du dig?
Apor kan fanemig slåss, som farsgubben alltid sagt, take it to the next level, Han slängde in mig på en MMA club när ja började bli bråkig..
Och vet du vad, det fungerar UTMÄRKT!
Jag behöver inte sitta och leka ball över inet, Jag får ut mina agressioner där och det är finfint!
Väx upp, Alla på fb tycker bara att du är barnslig.. Pinsamt att du sitter och tror att du ska få cred för att du leker skön över inet.. tbh, Skjut dig själv!
BJUDER PÅ STAVFEL OCH SÄRSKRIVNINGAR!:D
Edit : HSA.. Hitta bild på dig.. GangstER_mOPPEpOJKE_iN_LA
http://boldt.us/8087-4/fat_guy _on_a_scooter
Har man inte råd med the real deal, strunta i det då? Allt handlar inte om vem som har flest par Evisu-jeans eller liknande, jag menar.. Om du vill ha fake-jeans för 600:- antar jag att resten av din garderob är en katastrof (a lá svenskt mode) vilket i sin tur innebär att ett par Evisu-jeans till dig (fejk eller inte) är en katastrof.
Och de är klart som faennnnn att man ser att de är fake. Annars behöver man glasögon eller nått.
Håller helt klart med om att man bör köpa riktiga varan då företaget tjänar mest på det och inte nå kines som har satt och sytt dem, fast det kanske är den anledningen du hatar det också?
Själv äger jag varken äkta eller fake ;o
förstår inte ens varför man vill gå i såna kläder..
bara för att vara "kOOL" eller? så jävla töntigt imo.
Och sen 700 för en jävla T-shirt för att det står "Evisu" på den är rätt mycket. Jeans kan väll kosta men de tar lite mer att producera också.
har själv köpt flera st i thailand när ja va där och de va dunderkvallé så de spelar typ ingen roll ifall det är äkta eller ej.
Sveriges billigaste evisujeans