Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oldschool CS-film sökes

Postat av craze den 31 December 2007, 00:30
20 kommentarer · 151 träffar
Hej hej.

Kom att tänka på en CS-film som jag skulle gissa gjordes under 1.5-tiden, men möjligtvis i början av 1.6. Jag såg den för väldigt länge sedan och försöker nu få reda på filmens titel.

Filmen är ingen vanlig frag-film utan det handlar om 5 (?) noobs som råkar utmana ett utav världens då bästa cs-lag. När de båda lagen fightas kommer 'eliterna' med bl.a. pansa-vagnar.

Denna film utspelar sig på de_dust, och filmskaparna har gjort om de_dust-banan och lagt till ett hus och lite andra saker på mapen. "Huset" har de placerat där porten i vanliga fall är.

Titeln TROR JAG är något i stil med "N00bs vs. eoL" (eoL kan vara vilken elit-klan som helst).

Kommer även ihåg att en av karaktärernas namn innehåller Vent(ilation) eller något sådant, eftersom han alltid sitter i ventilationen (som de har lagt till på dust alltså).

Har för mig att filmen var ganska rolig, men var ju så länge sedan.

Den var nog ganska 'känd' och fanns uppe på den cs-film-sida man alltid tankade filmer ifrån på den tiden. (Kommer självklart inte ihåg vad den sidan heter heller :))

Jag vet att förklaringen förmodligen var helt jävla värdelös, men:

Vet någon vilken film jag syftar på? Vore väldigt schysst om ni skrev titeln i så fall.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..