Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt moviemaking problem

Postat av cwk xD den 22 December 2007, 23:56
6 kommentarer · 26 träffar
Jo, har börjat pilla med klipp osv på äldre dar och det har funkat bra ända fram tills nu.

Det är nämligen så att precis efter att jag tagit ut bilderna i cs med (startmovie namn 90) och ska tabba ner cs för att pilla vidare så får jag blåskärm med ett varningsmeddelande. Blåskärmen syns dock bara i någon sekund och sedan startas datorn om.

Det man hinner läsa är något att "Datorn startas om för att skydda sig" sen startas den om. Sen när datorn är igång igen kommer det upp "Datorn har återställts efter ett allvarligt fel osv"

Detta har inträffat flera gånger nu när jag pillat och tar ut många bilder, kan det vara grafikkortet? Jag ändrar upplösning och sätter på vsync strax innan jag börjar klippa (ger bättre kvalle), kan det vara problemet?

Grafikkort: GeForce 7600 GT (NVIDIA)

CPU: AMD Athlon 3500+ 2,2 GHZ

Hårddisken är dessutom långt ifrån full och jag diskfragmenterar/diskrensar rätt ofta.

Hjälp plixx :*(

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..