Tja, har börjat lite med min cs-film och har precis gjort klart mitt intro..
Det är verkligen inte så avancerat, men jag undrar vad ni tycker om det :)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
edit; Jäkligt fint =) kunde varigt lite mera fart i det. och mera text! .. du visar lite för mycket frags i introt. annars så var det fint! kvallen va jävligt fin också =) Keep up the good work!
#4 Tackar :) Jo, det är lite seeegt :/ Och har massa text-klipp osv, men låten är ju bra till frags och är lite seg den oxå:(.. Kvallen går väl inte få bättre tror jag,,, hoppas filmen blir bra bara :D
Okeeey, men immidate music är ju kända som introlåtar xD men jaja, gjorde den ganska snabbt:P Men jag lovar att filmen blir bättre(A), trots att jag är random ;D
#2, Ändrade du dig nu? ;) Jag använder: CS (?), videomach, virtual dub, och vegas :)
Kör med startmovie 90, sparar bilderna med xvid i videomach, sedan sparar jag klippet i virtual dub som avi. för att kunna få in klippet i vegas, där renderar jag i wmv med 8 M :)
de skulle vara lite mera fart i den
kvallen va hur grym.
sen som dom andra skriver lite mkt frags, men det beror ju på hur lång filmen är. tkr jag iaf.
musiken va bra tkr jag den "låter" fartfylld därför kan du har lite mera fart i introt...
När det gäller intron, så får man tänja lite på gränserna. Prova nya saker och låt fantasin flöda. Att använda pampig musik, slowmotion på diverse klipp är inte att vara nyskapande, för sånt har vi alla sett förut! :)
Angående ditt intro då... Kan väl fatta mig kort. Livlöst, är det som poppar upp i mitt huvud. Inte på något sätt dåligt gjort, men det var inget som fick mina ögonbryn att höjas. Fick mer den där, "And Then?"-känslan.
Gillade kvallen.
Byt låt, Ska helst vara snabbare. alldeles för långsamt och använd flera effekter som gör det riktigt najst :) bara tråkigt det du har.
5/10
emh, eftersom jag har en otroligt slö amd processor med 512mb ram så lagga filmen ganska mkt :/
Men jag tyckte det såg bra ut av de jag såg, snygg färg på klippen.
Vart får du tag på den typiska "film" musiken?
Den va fett skön att lyssna på
8/10 lycka till!
Tycker att du borde mixa lite med färger å så. Typ att det kanske blir lite mer rörigt men ändå spännande så att man blir sugen att se hela fragklippen som kommer senare i filmen.
Den var helt okey, kul att du flippade fram och tillbaka mellan olika frags men naturligtvis inget illa menat - bara för din egen skull så den blir bättre, att du tar någon genom att skjuta de 7 skott i deras mage/ben är inget du nog vill visa upp för andra.. Klart man inte kan skjuta HS varje gång men det är inget du får uppmärksamhet för..
att du hoppar fram på långa och någon sitter och kollar cw och du skjuter honom är heller inget jätte-wow precis..
Men annars överlag var det en trevlig intro med helt okey musik faktiskt - Längtar tills filmen kommer??
det var nåt nytt .. men tkr det var lite för mycket med switch mellan klippen .. och det dära virvlande lagret var lite väl jobbigt .. ananrs fin kvalla och bra för att vara din första
tack allihopa, somsagt, tråden är gammal och detta var egentligen inget intro, utan ett frag-sample typ xD
Mitt intro kommer verkligen inte se ut såhär :O
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
vilka program har du using?
edit; Jäkligt fint =) kunde varigt lite mera fart i det. och mera text! .. du visar lite för mycket frags i introt. annars så var det fint! kvallen va jävligt fin också =) Keep up the good work!
0/10
Bara vanliga klipp med nå färger som flyter omkring och musik.
inte min stil iaf ;0
Kass musik, saknas intro-text, lite för mkt frags, lite för långsamt men kvalitén var helt underbar :D
Keep up the good work! ser fram emot att få se hela filmen :)
Ger 7/10 i betyg :)
Kör med startmovie 90, sparar bilderna med xvid i videomach, sedan sparar jag klippet i virtual dub som avi. för att kunna få in klippet i vegas, där renderar jag i wmv med 8 M :)
kvallen va hur grym.
sen som dom andra skriver lite mkt frags, men det beror ju på hur lång filmen är. tkr jag iaf.
musiken va bra tkr jag den "låter" fartfylld därför kan du har lite mera fart i introt...
den får 10/10
De enda som var bra och de var kvallen och den var sjukt bra.
Angående ditt intro då... Kan väl fatta mig kort. Livlöst, är det som poppar upp i mitt huvud. Inte på något sätt dåligt gjort, men det var inget som fick mina ögonbryn att höjas. Fick mer den där, "And Then?"-känslan.
Men själva filmen verkar ju bra.
Edit: Ingen bra film, jag kommer då inte se denna.
Byt låt, Ska helst vara snabbare. alldeles för långsamt och använd flera effekter som gör det riktigt najst :) bara tråkigt det du har.
5/10
Byt låt, fixa lite HLTV flygningar, TEXT!
helt ok kvalle.
Men jag tyckte det såg bra ut av de jag såg, snygg färg på klippen.
Vart får du tag på den typiska "film" musiken?
Den va fett skön att lyssna på
8/10 lycka till!
Broshan du kan jy tio gånge bättre
+ musik
- tajming
jobba på timingen och lite med HLTV flygningar som #38 sa.
försök få in timingen precis så man får den dära känslan.
Kommer nytt snart ;)
den var sådär.. menar, lite mer effekter o så skulle göra susen. Bra ändå! fin kvalle
ot: ganska najs =)
Och det hoppar lite mkt mellan olika miljöer tycker jag.
-för mkt frags
-musiken för långsam o vanlig
-mer text
typ :P
Förstår du vad jag menar? XD
att du hoppar fram på långa och någon sitter och kollar cw och du skjuter honom är heller inget jätte-wow precis..
Men annars överlag var det en trevlig intro med helt okey musik faktiskt - Längtar tills filmen kommer??
det var nåt nytt .. men tkr det var lite för mycket med switch mellan klippen .. och det dära virvlande lagret var lite väl jobbigt .. ananrs fin kvalla och bra för att vara din första
Mitt intro kommer verkligen inte se ut såhär :O
Peace out
Du får faktisk en 7/10 riktigt nice :D