Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver frags från dem som vill hjälpa

Postat av Moviemakers den 17 Juli 2004, 14:45
10 kommentarer · 148 träffar
Hej,

nu är det dags för två nya filmer som planeras för framtiden.

För att spara tid och få så många olika olika smaker i de kommande filmerna som möjligt, skulle jag vilja ha dina bästa eller mest underhållande frags. Det är såklart till Super Players: To the new Dawn och Super Players: Famous Players. Till den sistnämnda så tänkte jag köra fd Bear Art stuket och endast ta med frags från våra toppklaner. Man ska känna igen dem som lirar ät mottot. : )

4:an kommer antagigen bli den sista filmen, då jag endast kommer göra filmer på requests i framtiden.

Ang 4:an så lär inte tex Potti personligen skicka in frags, utan jag behöver hjälp av allmänheten. Som tack kommer ditt nick med i filmen.

Angående Bear Art så har han inte kontaktat mig ang att jag använder Super Players namnet. Han sover säkert lika tryggt om natten som innan. Vem vet om han kommer fortsätta där jag nu slutar. : )

För att summera:

Till NWO 3 får alla skicka in frags från PCWs.

Till NWO 4 får alla skicka in frags från spelare som man känner igen (bedöm själva). : )

Ni får skicka in hur många demos ni vill. Jag bryr mig inte ifall det är 99% Heaton klipp i filmen, utan skicka de frags ni vet även om det är från samma person. Det är igentligen inte meningen att be folk att börja tanka demos från sogamed och skicka pga av min lathet. Utan det är mest om ni brukar se demos och stöter på en fin frag så kan ni alltid skicka den. Jag kommer själv att leta frags, men jag lirar inte CS och visste inte vad en ecco frags var efter jag gjorde NWO 1, så det kan behövas lite hjälp för att få med fina frags. Själv gillar jag eccos kan jag lungt påstå. ; )

Har skrivit en liten guide, något bristfällig:

www.moviemakers.nu/demos.htm

Tack för att du tog dig tid,

MRZ
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..