Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag var ju med i själva corruption som gjorde filmen me pawnile o shit :D Men vettifan vem som har kvar filmen då jag har formaterat datorn och kekks hdd pajade för ett par dagar sen.. Tror pawnile är kvar i USA också.. Skulle vara kul och titta på den igen :)
Nagon som har nagot tips pa var jag skulle kunna ladda upp dem daer de aldrig nagonsin kommer att foersvinna? Om hastigheterna inte aer alltfoer snabba (runt 100 eller laegre) sa spelar det ingen stoerre roll, sa laenge de finns daer. Eller om nagon har nagot utrymme eller dylikt.
Tack pa foerhand
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
någon som pallar ladda upp?
Den skulle ju finnas uppe på playpark trackern, men skiten är nere nu så faan :O
ska dra kollar i morrn ;D Tack på förhand
ot: pontus kom hem nu din gay.
#23 mh :( aeven on the road again.
jag vill ha pawnile-on the road again! ge mig den så får ni partydjur ;););)
http://www.catchgamer.no/?modu le=download&f=single&downloadI d=777
#33 ja verkligen :)
Vore fortfarande soft om nagon hade on the road again ocksa ;D
ska foersoeka fa upp alla nanstans daer de aldrig kommer foersvinna, tips nagon? (pa filefront tas det ju bort vid inaktivitet)
Nagon som har nagot tips pa var jag skulle kunna ladda upp dem daer de aldrig nagonsin kommer att foersvinna? Om hastigheterna inte aer alltfoer snabba (runt 100 eller laegre) sa spelar det ingen stoerre roll, sa laenge de finns daer. Eller om nagon har nagot utrymme eller dylikt.
Tack pa foerhand
http://www.megaupload.com/?d=5 WD1SNMZ