Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvirre söker demos

Postat av kvirre den 8 Maj 2007, 18:31
81 kommentarer · 186 träffar
Kvirre söker demos

Efter brist av motivation och brist på tid så har jag tänkt på filmen confusing skills 3, det är nog dags att jag gör den klar. Känner just nu att motivationen är på top och att allt flyter bra. Så det som behövs av er nu är era demos.

Okey, för det första Jag tänker enbart ha med "WOW" frags som får en att lyfta lite på ögonbrynet.

För det andra om ni nu vill att jag ska göra denna film klar behöver jag verkligen eran hjälp. Så skicka in massor med demos.

krav?

1. Fragsen skall vara mot bra motstånd(Undantag kan göras om det är riktigt snyggt)

2. Inge public

3. Inget uppgjort skit

4. eco frags funkar, bara om det är riktigt mad.

5. Fragsen skall helst vara WOW frags, så man som sagt lyfter lite på ögonbrynet.

Hur gör jag för att skicka in ett demo?

Du skall allstå ha ett demo(.dem fil) som du gör något snyggt på, den filen ska du rara ner i en rar fil.

I rar filen skall det finnas följade.

1. Ett preveiw klipp, helst inte så stort.

2. Tid när självaste händelsen äger rum.

3. Nick, och vanligt namn t.e.x (John Smith)

4. Och en .dem fil så klart.

efter du gjort det ska raren upp på en ftp, jag hänvsiar till följande

www.rapidshare.de

www.filefactory.com

www.speedyshare.com (helst inte eftersom det är en limit på 24mb)

Program jag kommer använda mig av är följande.

After effects

Vegas

Videomach

Total Recorder

Steam =DDD

(Fler beror på)

Hur man kontaktar man mig?

du kan nå mig på ircen i "fab5" jag tar ej emot någon på msn eftersom det utvecklas till ett ständigt störande av filmskapningen.

Och jag tänker vara snäll så här har ni en liten sample jag gjort på 3 klipp :>

http://www.megaupload.com/?d=J 4KXPS7A

Och här har ni mitt senaste projekt. Jag blev inte nöjd med denna film visserligen bra musik och kvalitet men taimingen finns det inte mycket av, aiiiiiit =D

http://www.fragbite.com/?threa dID=369950

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..