Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

zelfish - stjärnskott1

Postat av shejnztah den 6 Maj 2007, 23:59
194 kommentarer · 213 träffar
Fisk-Productions släpper nu sin första film som fick det ärofyllda namnet zelfish - stjärnskott1

Filmen består av en massa frags, lite musik, ett långt och fullspäckat intro med mera.

Filmen är gjord av zelfish himself och kan tankas här nedan:

http://www.megaupload.com/se/? d=RNZU8B3O

(Fler FTP's kommer under morgondagen!)

En kort intervju med zelfish kommer strax!

Fördröjningen av intervjun beror på det här:

- w'högberg säger:

brb

- w'högberg säger:

wankz0r

-

Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

UPDATE :: UPDATE :: UPDATE :: UPDATE :: UPDATE :: UPDATE

INTERVJU MED WILLIAM 'ZELFISH' HÖGBERG! Copyright shejnbite 2007

shejnztah: Hej zelfish, hur känns det att äntligen vara klar med filmen om dig själv?

zelfish: Hej shejnztah, det känns bra. Lade väl inte ner något speciellt stort arbete på filmen, men det var inte meningen att det skulle bli en chillside film heller. Bara snygga frags och bra musik var tanken. Givetvis att bli av med en del demos låg bakom också

shejnztah: Kommer du fortsätta med film-skapande efter det här, och isåfall vilket är ditt nästa projekt?

zelfish: Mycket osäkert då jag inte är speciellt aktiv inom e-sport nuförtiden. Kommer det upp något och jag är sugen så kanske det blir något. Time will tell som man brukar säga

shejnztah: Filmskapande är som alla vet mycket tidskrävande och det krävs mycket engagemang och vilja för att slutföra ett påbörjat projekt. Hur mycket tid har du uppoffrat för att bli klar med filmen i tid?

zelfish: Ja det är sant. För att bli klar med den innan min deadline (som var 1a maj) så fick jag slita rejält. Skolkade skolan, skippade fotbollen och gav upp flickvännen endast för denna film. Så jag hoppas ni är mycket nöjda!

shejnztah: Vad tycker du själv om filmen? Blev du nöjd?

zelfish: Jag tycker den blev precis som jag hade tänkt mig, varken sämre eller bättre så ja, jag blev nöjd

shejnztah: Okej, då tackar vi för intervjun. Ordet är ditt.

zelfish: Tack. Jag vill passa på och tacka mina föräldrar som har stöttat mig under hela min e-sport karriär, både som spelare och moviemaker, som gjorde det möjligt för mig att komma dit jag är idag. Hoppas ni gillar filmen!

Mvh

shejnztah
Föregående tråd
Nästa tråd

194 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 194 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..