Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker frags till fragfilm

Postat av flipper'SOB den 24 Juni 2004, 16:33
33 kommentarer · 82 träffar
Söker bra frags till en kommande fragfilm...

Krav på frags:

- Snygga fartfyllda frags.

- INGA eco-frags såvida du inte gör något väldigt extremt.

- Det ska vara från någorlunda seriösa matcher med någorlunda bra motstånd. (finns inget som ser jag stör mig så mycket på som när man sitter och frågar sig vad i h-vete motståndet gör)

- Jag vill ha .dem filer (INGA .AVI, såvida du inte har tagit bort hud_saytext, net_graph, radar osv), med en beskrivning vilken runda fragen görs och vad som händer så jag lättare kan "hitta" fragen. (antingen skriver du det till mig på irc eller ger mig en .txt fil)

-Unika frags (alltså inga frags som varit med i andra filmer)

Jag vill inte ha några knivningar och "lol-frags".

Filmen kommer bli en fragfilm i stil med Adrenaline filmerna, där frags och musik sätts i första hand. Jag kollar just nu genom demos från diverse officiella matcher för att hitta frags men det är inte det lättaste att hitta unika frags som inte varit med i andra filmer, därför söker jag frags här.

Självklart vill ni säkert veta vad jag gjort för filmer innan och de är SaintsOnLine 1 och 2, SaintsOnLOL och LAviSER - Greatest Hits. Ska vi dock räkna på vad jag kan så bör ni tanka hem LAviSER - Greatest Hits, då den är mycket bättre gjord än mina andra.

LAviSER - Greatest Hits finns endast på http://www.gamers.nu/?p=cscine ma_file&c=273 än så länge och där krävs att du betalat för ett guldmedlemsskap. Dock ska den komma upp på http://www.counter-strike.nu nu i helgen.

Release datum: ***updaterat*** Antagligen runt 10e Augusti om jag får in tillräckligt med frags.

Ni hittar mig i #independent på IRC och det är bara att messa mig (I^Joachim) och skicka på så tackar jag och tar emot.

***Update*** Jag har nu kommit halvägs på filmen men sitter fast pga att jag behöver mer frags. Om jag bara får de 2-3 minuter av frags som jag saknar så kommer filmen vara klar inom några dagar och förhoppningsvis uppe på en ftp inom en vecka.
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..