Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ordentligt filmade matchfilmer utan HLTV

Postat av MrDocteur den 22 Januari 2007, 00:45
21 kommentarer · 21 träffar
Hallå,

Från en som är väldigt ny på forumet och inte har spelat CS på typ 3-4 år.

Finns det vettigt filmade matcher med de bra lagen att titta på? Jag har ingen lust att installera spelet men vill gärna se någon sjyst match ibland.

Med vettigt filmade menar jag att jag vill slippa nissar med axelkameror som springer omkring i lokalen som om det var nån jäla dokumentär. Tänk själva om kameramannen skulle börja filma brudar i motståndarklacken eller zooma in takstolarna i arenan just när Beckham ska slå frispark i 89e minuten, det skulle se ut det.

Kan man inte sätta filmarna vid varsin extra dator med video-inspelning o låta dom 'ghosta' eller va de nu heter. Om man kombinerar och klipper ihop sånt material med inspelningar på spelarnas datorer kan det nog bli riktigt bra.
Nuförtiden är väl datorerna så kraftiga att man kan ha ett video-inspelningsprogram igång i bakgrunden utan att det stör ens ett proffs?

Vad jag vet kanske detta redan finns. Säg då gärna var, utan att vara spydiga.
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..