1
P.!.T.S Söker dina demos
Postat av PiRRe_ den 12 Januari 2007, 14:06
13 kommentarer · 123 träffar
Hej jag har tänkt göra en frag film så hade ni tänkt vara med i den så ska ni skicka ert allra snyggaste klipp till mig.
Så här gör du:
Först av allt måste du lägga demot i en .rar-fil/.zip-fil, den .rar/.zip-filen skall innehålla följande:
1. Demot
2. En textfil där ditt realnick, viewdemo time och om du har ett sample är det fantastiskt, annars skriv lite kort vad som händer i demot.
När du sedan har .rar/.zip-filen finns det 2 sätt att skicka den.
1. Maila mig filen på simon_93_@hotmail.com
Om ni undrar så är ja int nån dum 13 årig unge som tänkt göra en film i moviemaker ^^
2. Lägg upp .rar/.zip-filen på valfri host (ex rapidshare, filefront allra helst på speedyshare eller annan ftp), skicka sedan länken till mig på simon_93_@hotmail.com
Filmens namn är inte bestämt än.
Så här gör du:
Först av allt måste du lägga demot i en .rar-fil/.zip-fil, den .rar/.zip-filen skall innehålla följande:
1. Demot
2. En textfil där ditt realnick, viewdemo time och om du har ett sample är det fantastiskt, annars skriv lite kort vad som händer i demot.
När du sedan har .rar/.zip-filen finns det 2 sätt att skicka den.
1. Maila mig filen på simon_93_@hotmail.com
Om ni undrar så är ja int nån dum 13 årig unge som tänkt göra en film i moviemaker ^^
2. Lägg upp .rar/.zip-filen på valfri host (ex rapidshare, filefront allra helst på speedyshare eller annan ftp), skicka sedan länken till mig på simon_93_@hotmail.com
Filmens namn är inte bestämt än.