1
ny cs film på gång.
Postat av Ruiner den 28 Maj 2004, 23:22
33 kommentarer · 151 träffar
Hej! Jag hade tänkt att påbörja mitt senaste projekt : en sprillans ny cs-film !
Jag gör detta för jag tycker det är kul! Det går även bra att ge mig ett priv på fragbite.
Och om ni har tips om musik är det också välkommet!
Namnet får ni reda på senare. (ej kommit på ännu :D)
obs : Jag tål all sorts kritik , skriv vad ni vill :D
Tack till Lulle för han ger mig sin fina demo.cfg takk takk.
tack för mig // rowbeen
*edit*
Jag kan faktist tänka mig att kolla igenom vissa demos! Dock så skall det vara HLTV demos men då vill jag veta runda osv :)
*edit nr2*
ok , pga allt missnöje så får jag väl ta emot era demos :D, det blir mycket demo tittande för mig alltså :=)
För er som redan gjort era demos till .avi gör det inget , så alltså : att göra demosen till .avi är inget tvångst längre. Tack o hej.
*edit nr3 :P*
utmärkt där lulle! Nu sparar jag lite tid också :D Gör som sagt en sample.avi och skicka fraggen , valfri kvalle , osv så kan jag "godkänna" eller inte. Om så är fallet kan du skicka demot :D.
Jag gör detta för jag tycker det är kul! Det går även bra att ge mig ett priv på fragbite.
Och om ni har tips om musik är det också välkommet!
Namnet får ni reda på senare. (ej kommit på ännu :D)
obs : Jag tål all sorts kritik , skriv vad ni vill :D
Tack till Lulle för han ger mig sin fina demo.cfg takk takk.
tack för mig // rowbeen
*edit*
Jag kan faktist tänka mig att kolla igenom vissa demos! Dock så skall det vara HLTV demos men då vill jag veta runda osv :)
*edit nr2*
ok , pga allt missnöje så får jag väl ta emot era demos :D, det blir mycket demo tittande för mig alltså :=)
För er som redan gjort era demos till .avi gör det inget , så alltså : att göra demosen till .avi är inget tvångst längre. Tack o hej.
*edit nr3 :P*
utmärkt där lulle! Nu sparar jag lite tid också :D Gör som sagt en sample.avi och skicka fraggen , valfri kvalle , osv så kan jag "godkänna" eller inte. Om så är fallet kan du skicka demot :D.