1
Söker demos!
Postat av snela_hesten den 26 December 2006, 21:49
27 kommentarer · 247 träffar
Hejsan alla på fragbite!
För 1-2 månader sen sökte jag demos till en fragfilm uten framgång pga att de flesta inte tyckte att jag hade tillräckligt med moviemaking skills. Nu är det så jag har har läst massor av guider och gjort stora framsteg, enligt mig själv, och nu tycker jag att jag är redo att starta ett nytt filmprojekt!
Nu till filminfon och grejer.
Jag kommer använda göljande program:
CS 1.6
Vegas 7.0
PS CS2 9.0 (kanske)
3ds max (kanske)
Videomach
Total recorder
Det jag vill att du som vill vara med i denna film skall göra är att:
Leta reda på din galna frag och .RARa ihop den tillsammans med ett textdokument som skall innehålla följande:
Tid när fraggen sker
Nick
Kort info om sekvensen
Ett sample (frivilligt men ett stort plus!)
Nu tackar jag för mig och hoppas att jag får demos!
Sample kommer upp så fort jag laddat upp!
EDIT: Sample uppe! jag kanske inte är bäst på cs men det visar vad jag kan inom moviemaking iaf.^^
LÄNK: http://rapidshare.com/files/90 59690/sample.wmv.html
Glömde också säga att om ni inte vill ladda upp och skicka ett pm med länk så adda
snela_hesten@hotmail.com
För 1-2 månader sen sökte jag demos till en fragfilm uten framgång pga att de flesta inte tyckte att jag hade tillräckligt med moviemaking skills. Nu är det så jag har har läst massor av guider och gjort stora framsteg, enligt mig själv, och nu tycker jag att jag är redo att starta ett nytt filmprojekt!
Nu till filminfon och grejer.
Jag kommer använda göljande program:
CS 1.6
Vegas 7.0
PS CS2 9.0 (kanske)
3ds max (kanske)
Videomach
Total recorder
Det jag vill att du som vill vara med i denna film skall göra är att:
Leta reda på din galna frag och .RARa ihop den tillsammans med ett textdokument som skall innehålla följande:
Tid när fraggen sker
Nick
Kort info om sekvensen
Ett sample (frivilligt men ett stort plus!)
Nu tackar jag för mig och hoppas att jag får demos!
Sample kommer upp så fort jag laddat upp!
EDIT: Sample uppe! jag kanske inte är bäst på cs men det visar vad jag kan inom moviemaking iaf.^^
LÄNK: http://rapidshare.com/files/90 59690/sample.wmv.html
Glömde också säga att om ni inte vill ladda upp och skicka ett pm med länk så adda
snela_hesten@hotmail.com