Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ArchAngels In Heaven II - problem

Postat av AndRs^ den 24 Maj 2004, 07:21
35 kommentarer · 62 träffar
När jag skulle testa att se ArchAngels In Heaven Part 2 efter en lång hemladdning på mitt 0.5mbit så fick jag mig en otrevlig överraskning. När jag skulle börja att spela upp filmen så kommer det upp den kända winxp rutan "Explorer kan inte svara" och "Windows mediaplayer kan inte svara" sen var det inget man kunde göra mer än att trycka "skicka inte" och försöka igen, o igen. För när jag går in i själva mappen jag extraktat filmen i, får jag samma felmedelande - "Explorer kan inte svara". Men jag kan fortfarande pilla i mappen tills jag trycker på "skicka inte", Fast det går ändå inte att se filmen.
Jag har testat att ta bort filmen och extraktat upp den igen, sen har jag också försökt med att ladda hem den från en annan ftp, men inget av det hjälpte..

Så är det någon som har stött på samma problem och löst det? eller har någon ett förslag på hur man kan fixa det?

plz help me

hoppas jag var tillrekligt tydlig...
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..