1
Almighty Players 5! Demos
Postat av judasss den 18 November 2006, 17:50
89 kommentarer · 83 träffar
Guten tag!
För lite mer än 2 månader sen gjorde jag en tråd om att jag vela ha demos för att göra denna film.
Efter jag hade kollat demos och börjat tagit ut klipp vart det en massa fel på min dator och bland annat hårddisken som alla demos låg på gick sönder.
Så nu tar jag in nya demos från alla som vill skicka för ett nytt försök av filmen. Aja här kommer info;
Kraven för att skicka in är:
Demon ska vara nedzippad med ett textdokument där det står: Tid i demon då du gör fragen och ditt nick.
Ett sample klipp av fragen går också bra men är inte obligatoriskt.
Inga frags med vapen som tex shotgun och sånt skit.
Inte heller warmup/public frags.
Ni skickar alla demos via msn - Wizzey_demos@hotmail.com
Lägg gärna upp dom på en ftp och skriv linken, hällst inte rapidshare då man inte kan tanka hur mycket som man vill i timmen.
Låt tips är också välkommna :)
För lite mer än 2 månader sen gjorde jag en tråd om att jag vela ha demos för att göra denna film.
Efter jag hade kollat demos och börjat tagit ut klipp vart det en massa fel på min dator och bland annat hårddisken som alla demos låg på gick sönder.
Så nu tar jag in nya demos från alla som vill skicka för ett nytt försök av filmen. Aja här kommer info;
Kraven för att skicka in är:
Demon ska vara nedzippad med ett textdokument där det står: Tid i demon då du gör fragen och ditt nick.
Ett sample klipp av fragen går också bra men är inte obligatoriskt.
Inga frags med vapen som tex shotgun och sånt skit.
Inte heller warmup/public frags.
Ni skickar alla demos via msn - Wizzey_demos@hotmail.com
Lägg gärna upp dom på en ftp och skriv linken, hällst inte rapidshare då man inte kan tanka hur mycket som man vill i timmen.
Låt tips är också välkommna :)