Hejsan gott folk. Jag vill bara upplysa om att ett projekt som aldrig blev av nu skall återuppbyggas. Därför söker jag (daw) och RayDevil dom vildaste fragsen. dvs:
- Inga public frags
- Inga bot frags
- Inga simpla 1shots
Utan VILDA frags, både vilda och snygga :)
LITE FILM INFOMATION
Filmen kommer vara så seriös som möjlig, så här är lite info:
Upplösning: 800x600
Ingameljud: Definitivt
Filmtyp: Fragfilm
Längd: Rung 8 minuter
Nu kommer jag inte på mer som jag kan berätta om, så om ni har frågor, använd då samma metod att kontakta mig som ni finner längre ner, vid KONTAKTA informationen.
HUR SKICKAR JAG IN FRAGS?
1. Jo, för att skicka in frags så ska du för det första ha bestämt dig för en frekvens i ditt demo som förhopningsvis är riktigt wicked snyggt.
2. Du .RARar demot tilsammans med en textfil som innehåller följande: Nick, Frekvenstid på demot & en kort beskrivning av din utvalda frekvens. (Om det finns ett sample klipp av din utvalda frag så prioriteras det)
3. Nu har du allt i en .RAR mapp, nu är det bara det jobbiga kvar, att få det till OSS. Jag rekomenderar att ni laddar upp era riktigt heta frags på en ftp. Jag kan rekomendera -
www.SPEEDYSHARE.com , era egna FTPs får också användas.
Dom ända FTPs som inte räknas är Filefactory & Rapidshare.
HUR KONTAKTAR JAG DIG
För att göra det så enkelt som möjligt så hänvisar jag er att skriva ett PM här på fragbite till mig (daw.) och berättar lite om varför du skriver och sen kan du länka till din .RAR fil
TACK FÖR MIG * MVH DAW
Punkt?
Höja betyget i SV.
Är du lika dålig i matte som på svenskan så bör du höja ditt betyg där med :)
bygglinje är säkert 100 poäng
Skrivet med min Android-mobil
Av varje 300~ kommer säkert 150~ in om vi bara drar parallelen via betygen rätt grovt.
De 150 som har bäst betyg av dessa 300 och möter kriterierna för betygen kommer in.