Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#9 kanske det, men ja har print på en hunter som ligger 1a på sin battle grp me alla sina teams (dvs, 2on2, 3on3 & 5on5) det är pwnage.. som sagt menar inte att athene är kass lr nått men ja tycker han e överskattad
#18 Du vet tydligen inte att det finns bg:s som är bättre än andra. Cyclone är den bästa och sedan finns det ett antal andra jag inte orkar nämna just nu. Med random-bg menar jag en bg där motståndet är totalt värdelöst.
#13 det är visst krävande att ligga 1a i sin battlegroup i alla teams, battlegroupen var missory lr hur det nu stavas, jag vet att det finns bättre bg's men wtf, du kan inte påstå att det inte finns bra motstånd på andra bg's än dom på top.
#26, aa hans TEAM toppar, 2288. Hans personal rating ligger på 2048..alltså är han inte rankad 1, bara laget.
Druiden har lirat 427 matcher och han 28.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Athenelól eller typ Athenelòl
Här har du den; http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Stormscale&n=A thenel%C3%B3l
Athene BTS #53 ute:
http://www.youtube.com/watch?v =hr4CUZP3yc4
#20 Så bara för man heter typ Athenelól så är den bg'n man spelar i den bästa? Finns ju hur många bra spelare som helst i alla bg's...
Och jag tycker INTE att Athene e överskattad, är nått som e överskattat så äre ordet random.
#23 Håller med dig om att ordet Random är överskattat ;)
#24 Visst, Misery hade en del duktiga PvP:are på den tiden och jag håller med om att det var bra gjort. Trodde att det skulle vara en ännu sämre bg.
Druiden har lirat 427 matcher och han 28.