Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

karliOt söker dina demos!

Postat av karliOt ♫ den 14 Augusti 2006, 14:36
132 kommentarer · 302 träffar
Hellu ,Jag heter Kalle "karliOt" Sundin och är en så kallad filmskapare, senast i digitalMind media group LTD, men har nu lämnat pga av att dom står utan lag.

Så nu lämnar jag klan-träsket för ett tag och har bestämt mig för att göra en fragfilm med er som aktörer, därför behöver jag dina demos!

Min senaste release finns att hitta här:

http://www.fragbite.se/?newsID =11096 annars:

http://www.own-age.com/vids/vi deo.aspx?id=8847 .

Är du intresserad av att se ännu äldre filmer är det bra att ge mig ett PM!

Så om du tycker att du gjort något häpnandsväcaknde, snyggt, sjukt eller fantastiskt som du vill ha med i filmen finns det 3 sätt att ge mig demot/sen.

Först av allt måste du lägga demot i en .rar-fil, den .rar-filen skall innehålla följande:

1. Demot

2. En textfil där ditt realnick, viewdemo time och om du har ett .avi-sample är det fantastiskt, annars skriv lite kort vad som händer i demot.

När du sedan har .rar-filen finns det som jag sa 3 sätt att skicka den.

1. Maila mig filen på kalle.sundin@gmail.com

2. Lägg upp .rar-filen på valfri host(ex rapidshare.de, filefront eller annan ftp), skicka sedan länken till mig på kalle.sundin@gmail.com

3. Skicka .rar-filen till nd`xperten i #team-nd @ quakenet. Han är inte online hela tiden så jag skulle föredra om ni valde alternativ 1 eller 2.

(min router tillåter inte att saker skickas genom IRC)

Filmens namn är inte bestämt än.

Tack för er tid :)

Edit: Filmen görs i HDTV.

Edit2: Ni kan nu även skriva länkar från era webbhosts till mig på IRC nu också, sitter i #team-nd jag med för enkelhetens skull :)
Föregående tråd
Nästa tråd

132 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 132 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..